A + V

10.06 godz. 9:00

Zapisz się

Digital Engagement

- jakimi narzędziami można zwiększyć zaangażowanie i zadowolenie pracowników w dobie pracy hybrydowej?

10.06 godz. 9:00

Zapisz się

Powrót do biur zbliża się ogromnymi krokami – czy Twoje biuro jest na to gotowe? Pomożemy Ci!

Dowiedz się jak przygotować biuro i nowe procedury na powrót pracowników.

Powiemy Ci jakich narzędzi możesz użyć.

Udzielimy Ci przydatnych wskazówek i podzielimy się pomocnymi materiałami.

Dowiedz się jaki jest Twój standard.

  • Jakie są nowe standardy komunikacji, jak wyglądać będzie praca hybrydowa?
  • Jak zadbać o pracowników, którzy nigdy nie byli w biurze? (virtual onboarding)
  • Jak ułatwić obsługę i zwiększyć zadowolenie pracowników? Jakie narzędzia możesz wykorzystać?

Agenda

  1. Wasze obecne wyzwania

  2. Standardy i narzędzia dostępne dla Ciebie

  3. Korzyści ze standardu

  4. Wskazówki – jak to zrobić?

Po zakończeniu webinaru, każdy uczestnik otrzyma na podany adres e-mail materiały edukacyjne z ogromną dawką wiedzy.