A + V

20.05 g. 9:00

Zapisz się

DIGITAL WORKPLACE

– jak stworzyć bezawaryjny, łatwy w obsłudze i wysoce efektywny system technologii w biurze? Jakie urządzenia będą dla Ciebie najbardziej użyteczne?

20.05 g. 9:00

Zapisz się

Powrót do biur zbliża się ogromnymi krokami – czy jesteście na to gotowi? Pomożemy Ci!

Dowiedz się jak przygotować biuro i nowe procedury na powrót pracowników.

Jak wybrać najlepsze rozwiązania? Co wziąć pod uwagę?

Powiemy Ci jakich narzędzi możesz użyć.

Udzielimy Ci przydatnych wskazówek i podzielimy się pomocnymi materiałami.

  • Jakie są nowe standardy komunikacji, jak wyglądać będzie praca hybrydowa?
  • Jak ułatwić obsługę i zwiększyć zadowolenie pracowników? Jakie narzędzia możesz wykorzystać?
  • Jak zadbać o pracowników, którzy nigdy nie byli w biurze? (virtual onboarding)

Agenda

  1. Twoje obecne wyzwania

  2. Standardy i narzędzia dostępne dla Ciebie

  3. Wskazówki - co wziąć pod uwagę?

  4. Wskazówki - jak to zrobić?

Po zakończeniu webinaru, każdy uczestnik otrzyma na podany adres e-mail materiały edukacyjne z ogromną dawką wiedzy.