Powrót do biur zbliża się ogromnymi krokami – czy jesteście na to gotowi? Pomożemy Ci!
Dowiedz się jak przygotować biuro i nowe procedury na powrót pracowników.
Jak wybrać najlepsze rozwiązania? Co wziąć pod uwagę?
Powiemy Ci jakich narzędzi możesz użyć.
Udzielimy Ci przydatnych wskazówek i podzielimy się pomocnymi materiałami.
- Jakie są nowe standardy komunikacji, jak wyglądać będzie praca hybrydowa?
- Jak ułatwić obsługę i zwiększyć zadowolenie pracowników? Jakie narzędzia możesz wykorzystać?
- Jak zadbać o pracowników, którzy nigdy nie byli w biurze? (virtual onboarding)
Agenda
-
Twoje obecne wyzwania
-
Standardy i narzędzia dostępne dla Ciebie
-
Wskazówki - co wziąć pod uwagę?
-
Wskazówki - jak to zrobić?
Po zakończeniu webinaru, każdy uczestnik otrzyma na podany adres e-mail materiały edukacyjne z ogromną dawką wiedzy.