A + V

Wyzwanie

Zagospodarowanie 101 metrów kwadratowych na potrzeby zintegrowanego systemu audiowizualnego, który będzie spełniał wszystkie założenia strategiczne Klienta:

  • Spójność z wizerunkiem lidera w nowych technologiach dla przemysłu.
  • Wpisywał się w koncepcję „user journey”.
  • Wprowadzał komunikację wizerunkową na wyższy poziom.
  • Ułatwiał poznanie i zrozumienie technologii/produktów/rozwiązań ABB.

Opis Systemu

Cały showroom działa według scenariuszy sterowanych i wywoływanych za pośrednictwem systemu sterowania Crestron, co pozwala na prezentację show w ściśle określonym czasie i porządku. Czego możemy doświadczyć/odczuć/dotknąć/zobaczyć w showroomie ABB:

Efekt

Instalacjami takimi, jak ta w Aleksandrowie Łódzkim, firma ABB świadomie buduje swój wizerunek innowacyjnego, profesjonalnego i godnego inwestycji partnera. Podnosi także pozycjonowanie reklamowe marki jako lidera w swojej dziedzinie. Showroom wspiera wizerunek firmy nowoczesnej, wytyczającej ścieżki i kreującej przyszłość. Zgodnie z założeniami briefu.