A + V

Usługi serwisowe

Dajemy Ci spokój i pewność działania

Nasi inżynierowie sprawiają, że systemy audiowizualne działają dokładnie tak, jak zostały do tego stworzone. O kwestii serwisowania systemu AV należy myśleć już w momencie podejmowania decyzji o jego zakupie, a najpóźniej w trakcie jego instalacji. Pozwala to zapewnić jak największe bezpieczeństwo i pewność działania, ograniczając ryzyko nieprzewidzianych problemów oraz kosztów.

Serwis_A+V ver.2

Utrzymanie stabilności działania infrastruktury AV wymaga specjalistycznej wiedzy uzyskanej podczas branżowych szkoleń oraz wieloletniego doświadczenia zdobytego podczas wdrażania i serwisowania systemów. Przywiązujemy ogromną wagę do ciągłego pogłębiania wiedzy i rozwoju kompetencji.

Certyfikacje A+V i naszych inżynierów
  • ms
  • qsc
  • samsung
  • biamp
  • dante
  • extron
  • logo-avixa
  • logo-cisco
  • logitech
  • logo-ccna
  • logo-crestron
  • poly
  • samsung-platinium
  • cts
  • elite-crestron

Service Level Agreement (SLA) - Umowa o gwarantowanym poziomie świadczeń

Świadczenie usługi SLA wymaga od nas posiadania magazynów urządzeń zamiennych, stosowania odpowiednich procedur oraz utrzymywania stosownej struktury wewnątrz naszej organizacji . Nie każda firma może pochwalić się właściwym przygotowaniem niezbędnym do zapewnienia swoim klientom SLA.

 

 

  • Kontakt serwisowy 7 dni w tygodniu
  • Gwarancja reakcji i naprawy w krótkim czasie (krótki czas reakcji na zdarzenie, urządzenia zastępcze)
  • Magazyn urządzeń zamiennych i zastępczych
  • Zdalny nadzór, rozwiązywanie problemów i usuwanie awarii z wykorzystaniem oprogramowania TeamViewer, AeroAdmin
  • Wsparcie telefoniczne oszczędzające pieniądze i czas (część problemów da się rozwiązać przez telefon)
  • Obsługa zdarzeń na miejscu (serwisanci i oddziały firmy rozlokowane w różnych miejscach Polski)
  • System ticketowy umożliwiający rejestrację zdarzeń oraz pełnej historii napraw z możliwością podglądu dla klienta

Pakiety SLA

Usługa SLA dostępna jest w czterech wariantach. Nasz doradca pomoże Ci wybrać pakiet odpowiedni dla Twojego biznesu.

Czas przywrócenia sprawności systemu 1 Business Day
Czas reakcji na zgłoszenie 2h
HelpDesk i okres dostępności serwisu (8:00 do 16:00) Yes
Obsługa zgłoszeń on-line Yes
Urządzenia zastępcze Yes
Przeglądy techniczne w cenie Yes 2 w roku
Czas przywrócenia sprawności systemu 2 Business Days
Czas reakcji na zgłoszenie 2h
HelpDesk i okres dostępności serwisu (8:00 do 16:00) Yes
Obsługa zgłoszeń on-line Yes
Urządzenia zastępcze Yes
Przeglądy techniczne w cenie Yes 2 w roku
Czas przywrócenia sprawności systemu 4 Business Days
Czas reakcji na zgłoszenie 2h
HelpDesk i okres dostępności serwisu (8:00 do 16:00) Yes
Obsługa zgłoszeń on-line Yes
Urządzenia zastępcze Yes
Przeglądy techniczne w cenie Yes 1 w roku
Czas przywrócenia sprawności systemu 1/2/4 Business Days
Czas reakcji na zgłoszenie 2h
HelpDesk i okres dostępności serwisu (8:00 do 16:00) Yes
Obsługa zgłoszeń on-line Yes
Urządzenia zastępcze No
Przeglądy techniczne w cenie Yes 1 w roku
Lista dostępnych usług Platinum Gold Silver Bronze
Czas przywrócenia sprawności systemu 1 Business Day 2 Business Days 4 Business Days 1/2/4 Business Days
Czas reakcji na zgłoszenie 2h 2h 2h 2h
HelpDesk i okres dostępności serwisu (8:00 do 16:00) Yes Yes Yes Yes
Obsługa zgłoszeń on-line Yes Yes Yes Yes
Urządzenia zastępcze Yes Yes Yes No
Przeglądy techniczne w cenie Yes 2 w roku Yes 2 w roku Yes 1 w roku Yes 1 w roku
Maciej_Chomicki_Małe (1)
Usługi serwisowe

Masz pytanie dotyczące pakietów?

Zadaj pytanie

Pozostałe usługi serwisowe:

Przeglądy konserwacyjne przeprowadzane regularnie, pozwalają zapobiegać awariom w przyszłości.
Korekty i poprawy istniejących systemów wykonanych przez innego integratora.
Programowanie i integracja systemów sterowania Crestron, AMX, Extron zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klienta/użytkownika.
Modernizacja systemów spowodowana rozwojem technologicznym lub wymaganiami klienta.
Analizy, ekspertyzy i audyty systemów dające klarowną informację o statusie oraz potrzebach zmian lub korekt a także o wadach i usterkach.

Skontaktuj się z działem technicznym

Skontaktuj się

Interesuje cię współpraca z nami?

Napisz lub zadzwoń.