A + V

Usługi branżowe

Edukacja

W obszarze edukacji projektujemy i wdrażamy systemy audiowizualne dla szkół i kampusów uniwersyteckich. Na uczelniach wyższych wdrażamy nowoczesne systemy audiowizualne, które usprawniają proces nauczania, a jednocześnie są łatwe w obsłudze i utrzymaniu.

Wybrane realizacje

IMG_8288-Poprawione-Szum

Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu

Zobacz
IMG_4526

Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego

Zobacz
Uniwersytet Opolski Collegium Medicum

Uniwersytet Opolski

Zobacz
filh_2

Akademia Muzyczna Łódź

Zobacz
4

DWSPiT Polkowice

Zobacz
/ 5

Doświadczenie

Nasi eksperci posiadają wieloletnie doświadczenie w pracy dla największych uczelni w Polsce.

Kompleksowość

Tworzymy wytyczne międzybranżowe, które pozwalają na współpracę i integrację systemów AV z innymi systemami, instalacjami i infrastrukturą.

Jakość

Jesteśmy partnerami najbardziej renomowanych marek producentów. Znamy najnowszą technologię, co potwierdzają liczne certyfikaty naszych pracowników.

Zintegrowane rozwiązania A+V

Skontaktuj się
  • Systemy rejestracji spokań/wydarzeń i streamingu on-line

    System rejestracji i streamingu opiera się na zaawansowanym procesorze multimedialnym zapewniającym nagrywanie prezentacji na wbudowanym dysku SSD, zdefiniowanej lokalizacji sieciowej lub podłączonej pamięci masowej USB oraz jednoczesne strumieniowanie H.264 do sieci wykorzystując m. in. Protokoły RTP, RTCP, RTSP. Umożliwia to integrację z popularnymi usługami streamowania treści live jak np. YouTube Live, Wowza Streaming Cloud, UStream, Facebook Live, itp. Procesor multimedialny pozwala na przygotowanie różnych wariantów layoutów graficznych z zagnieżdżonymi okienkami i zagnieżdżenie do przygotowanej treści dźwięku mikrofonu prelegenta. Umożliwia to przykładowo wyświetlenie dużego okna z obrazem prezentacji oraz mniejszego okna z obrazem kamery skadrowanej na prelegenta. Layouty mogą być uzupełnione o dodatkowe informacje tj. temat spotkania/prezentacji i tło graficzne. Uruchamianie sesji nagrywania odbywać się może za pomocą przycisku na panelu frontowym urządzenia, z poziomu zintegrowanego systemu sterowania AV lub automatycznie na podstawie ustalonego harmonogramu. System rejestracji i strumieniowania może zostać wykorzystany do stworzenia platformy e-learningowej.

  • Systemy kompleksu studyjnego foto/audio/TV

    Wyposażając w technologie sceniczne i sprzęt audio-video takie obiekty jak sale widowiskowe, koncertowe, domy kultury czy budynki dydaktyczne, często planujemy również wyposażenie kompleksu studyjnego, w skład którego wchodzić może studio telewizyjne, studio nagrań, studio fotograficzne oraz pomieszczenia do montażu audio/video i postprodukcji.
    Projektowane przez nas studia telewizyjne umożliwiają realizację programów z wykorzystaniem scenografii rzeczywistej, często budowanej pod konkretny program, z wykorzystaniem ekranów LED/ściany wizyjnej lub specjalnie do tego zaprojektowanej scenografii wirtualnej z użyciem technologii greenbox umożliwiającej kluczowania dowolnej grafiki na tło. Typowe projekty studia zakładają wykorzystanie kilku torów kamerowych, w tym kamer zrobotyzowanych oraz zestawów kamery reporterskiej, również do pracy w terenie. Wyposażenie studyjne na czele z mikserem audio wideo stanowiącym serce systemu, najczęściej sprzęgamy sygnałowo z system głównym sali koncertowej, widowiskowej czy auli, tak aby umożliwić realizację nagrań podczas wydarzeń w obiekcie, ich dalszą postprodukcję, archiwizację oraz wysyłanie strumienia w sieć internetową, stronę www, serwisy typu YouTube w czasie rzeczywistym lub nie. Kompleks studia telewizyjnego z reguły składa się zodizolowanych akustycznie i odpowiednio zaadaptowanych części studia ze scenografią/greenbox oraz reżyserki realizatora z możliwością podglądu wszystkich sygnałów produkcyjnych. Oświetlenie studia realizujemy najczęściej na energooszczędnych lampach wykorzystujących technologię LED, w tym naświetlacze i reflektory LED, sterowanych z wykorzystaniem magistrali DMX.
    Studio nagrań wyposażamy w profesjonalny lub półprofesjonalny system rejestracji wielośladowej w postaci serwera z zainstalowanym oprogramowaniem do rejestracji i edycji wielokanałowej DAW (Digital Audio Workspace) współpracującego z zaawansowanymi przetwornikami audio, sterownikami czy konsoletą cyfrową audio i stageboxem w zależności od konfiguracji i budżetu. Systemy tego typu umożliwiają zaawansowaną rejestrację wielokanałową audio wraz z pełną edycją i obróbką dźwięku oraz pracę przy produkcji materiałów muzycznych postprodukcji filmowej udźwiękawiając materiały wideo, jak i realizacji nagrań na żywo z głównej sali koncertowej, widowiskowej czy auli obiektu. Całość wyposażenia uzupełniają system odsłuchu, system podglądu, omikrofonowanie i szereg akcesoriów takich jak: statywy mikrofonowe różnych typów, przewody, skrzynie itp.
    Kompleks studyjny z zapleczem do montażu audio-video/posprodukcji stanowi dosknałą bazę do prowadzenia zajęć dydaktycznych w takich miejscach jak uczelnie wyższe, domy kultury itp. Stacje robocze do postprodukcji najczęściej zlokalizowane są w oddzielnych pomieszczeniach i korzystają z zasobów sieciowych (plików roboczych stacji DAW i miksera AV) gromadzonych na zasobach sieciowych.
    Najpopularniejsze studio fotograficzne zorientowane jest na realizację fotografii produktowej oraz sesji portretowych. Wyposażenie studia fotograficznego obejmuje system zawieszenia teł i lamp, szyny sufitowe, pantografy, system oświetlenia fotograficznego z kompletem modyfikatorów, zestawy aparatów z obiektywami oraz zestawy komputerowe z oprogramowaniem dla fotografów.

  • Systemy wideokonferencyjne

    e dodatkowe wyposażenie tradycyjnej sali spotkań w biurze. Dzielą się one na rozwiązaniaRozwiązania wideokonferencyjne do sal spotkań dzielą się na dwa typy typu BYOD (Bring Your Own Device) oraz On-line.
    W systemach BYOD software’owy kodek wideokonferencyjny zainstalowany jest na przenośnym komputerze użytkownika, który przy pomocy przewodu USB łączony jest z zainstalowaną w sali kamerą, mikrofonem oraz zestawami głośnikowymi. System BYOD kompatybilny jest z dowolnym oprogramowaniem do wideospotkań, np. Microsoft Teams, Zoom, Cisco Webex, Google Hangouts i inne.
    Systemy On-line pozwalają na wykonywanie połączeń wideokonferencyjnych z poziomu urządzeń zainstalowanych w pomieszczeniu, bez konieczności przynoszenia własnego komputera. Połączenia nawiązywane są z poziomu znajdującego się na stole konferencyjnym panelu dotykowego, w sali znajdują się także odpowiednio dobrane do jej rozmiaru kamera, mikrofony oraz zestawy głośnikowe, możliwe jest także podłączenie własnego źródła obrazu, np. prezentacji. Rozwiązania te jednak pozwalają na wykorzystanie standardu wideokonferencji jedynie jednego, wybranego producenta.

  • Systemy AV i sterowania sal spotkań, sal konferencyjnych i szkoleniowych

    W czasach, gdy komunikacja między pracownikami stanowi nieodłączny element pracy każdej firmy, jednymi z najważniejszych przestrzeni w każdym biurze stały się różnego rodzaju sale spotkań. W zależności od rozmiaru i wyposażenia mogą one służyć zarówno do omawiania projektów w kilkuosobowych grupach, jak i szkoleń bądź innych wydarzeń dla całej załogi firmy.
    Podstawowym wyposażeniem każdej sali spotkań jest system wyświetlania obrazu – wielkoformatowy monitor (pojedynczy lub podwójny) dla pomieszczeń małych i średnich oraz system projekcji dla sal dużych. W zależności od rozmiaru pomieszczenia dobierany jest także system nagłośnienia, wyposażony w zestawy głośnikowe oraz, w razie konieczności, zestawy mikrofonów. w razie konieczności wyposażony nie tylko w zestawy głośnikowe odtwarzające dźwięk prezentacji, ale także w zestawy mikrofonów zapewniające nagłośnienie mowy. Głównym źródłem sygnału w salach spotkań są różnego rodzaju przyłącza (stołowe, ścienne, lub podłogowe) wyposażone w najpopularniejsze złącza audio-wideo, istnieje jednak możliwość rozbudowy systemu o źródła dodatkowe, np. system bezprzewodowej prezentacji czy różnorodne odtwarzacze multimedialne.
    Ważnym elementem wyposażenia sal spotkań jest system sterowania.System sterowania wW najprostszych przestrzeniach opierać się on może jedynie na prostej automatyce załączania urządzeń i przełączania źródeł, w wariancie bardziej rozbudowanym może on objąć nie tylko zaawansowaną kontrolę urządzeń audiowizualnych, ale także sterowanie systemami dodatkowymi, takimi jak oświetlenie czy klimatyzacja. W zależności od stopnia skomplikowania systemu, interfejs sterowania stanowić może kilkuprzyciskowa klawiatura lub panel dotykowy z prostą w obsłudze aplikacją graficzną.

  • Systemy nagłośnienia wielostrefowego

    System nagłośnienia bazuje na zestawach głośnikowych sufitowych i ściennych, zabudowanych lub w inny sposób ukrytych w elementach aranżacji pomieszczeń, tak aby uniknąć ingerencji w ich wystrój. Źródłem sygnału są rozmaite odtwarzacze audio – CD, USB, radio internetowe i inne. Dodatkowo w wybranych przestrzeniach stosuje się przyłącza audio oraz urządzenia Bluetooth pozwalające na podłączanie przenośnych urządzeń użytkownika. System nagłośnienia tłem muzycznym może również spełniać rolę systemu rozgłoszeniowego, w którym istnieje możliwość nadawania ważnych komunikatów głosowych czy alarmów dla całego budynku.

  • Systemy informacyjne typu Digital Signage

    Podstawą każdego systemu Digital Signage są wyświetlacze: głównie monitory mało- i wielkoformatowe, ale także ściany wideo złożone z kilku monitorów bezszwowych, projekcje czy ekrany LED. Do każdego z nich podłączony jest miniaturowy player, odtwarzający kontent zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Poza przygotowanymi przez użytkownika materiałami marketingowymi, możliwe jest wyświetlanie podglądu na żywo z odbywającego się w obiekcie wydarzenia lub dowolnego streamu IP. Dzięki technologii Dual Video Decoding możliwe jest wyświetlenie dwóch materiałów wideo jednocześnie na jednym monitorze. Layout uzupełniony może zostać także dowolne grafiki czy tzw. Live Feeds, czyli prezentację informacji z kanałów RSS bądź dowolnej bazy informacyjnej dostępnej w standardzie HTML.
    Dedykowane oprogramowanie umożliwia zarządzanie prezentacjami oraz dystrybucję treści multimedialnych do ekranów informacyjnych z jednego, centralnego komputera. Interfejs graficzny aplikacji za pomocą prostych narzędzi typu „drag-and-drop” pozwala nie tylko na tworzenie treści multimedialnych prezentowanych na ekranach, ale także na tworzenie playlist dla pojedynczych wyświetlaczy bądź ich grup. Zapewnia także podgląd informacji i raportów z pracy systemu.
    System Digital Signage wspiera technologię Beacon umożliwiającą przesyłanie informacji z playera do będących w pobliżu urządzeń z włączonym Bluetooth, np. pracownik przechodzący obok jednego z wyświetlaczy mając włączony moduł Bluetooth w swoim smartfonie może otrzymać istotne informacje bezpośrednio, nawet jeśli nie zwróci uwagi na treści prezentowane na monitorze.

  • Systemy dyskusyjne i tłumaczeń symultanicznych

    W centrach kongresowych i w salach, gdzie odbywają się obrady czy liczne konferencje, standardem jest system dyskusyjny z możliwością rozbudowy o system tłumaczeń symultanicznych dla spotkań, które odbywają się w międzynarodowym gronie. Tego typu rozwiązania umożliwiają sprawne i komfortowe przeprowadzanie dyskusji, pozwalają na utrzymanie porządku obrad, zgłaszanie się uczestników chętnych do zabrania głosu, udzielanie i odbieranie głosu prelegentom przez przewodniczącego, ustalanie czasu debaty, organizacje głosowań a przede wszystkim zapewniają odpowiednią zrozumiałość przekazu wypowiedzi wszystkich uczestników spotkania. Na system dyskusyjny i tłumaczeń symultanicznych składają się pulpity delegatów, pulpit(y) przewodniczącego, pulpit(y) tłumaczy symultanicznych, przenośne odbiorniki ze słuchawkami oraz wyposażenie centralne, urządzenia nadawcze i peryferia, takie jak system podglądu i rejestracji obrazu, rejestracja dźwięku, systemy prezentacji obrazu (np. wyników głosowania) itp. Identyfikacja i autoryzacja uczestników może odbywać się za pomocą kart RFID, które uczestnicy sesji muszą umieszczać w pulpicie, aby uzyskać możliwość oddawania głosów w głosowaniach. Korzystamy z rozwiązań wyznaczających standardy na rynku i szeroko akceptowalnych, co jest szczególnie istotne w przypadku tłumaczeń symultanicznych, gdzie często wymagany jest sprzęt spełniający najnowsze normy EN-ISO 22259:2019 i EN-ISO 20109:2016.

  • Systemy wyświetlania wielkoformatowego typu wideowall i ściany LED

    W dzisiejszych czasach potrzeba wykreowania wielkoformatowego obrazu dotyczy bardzo wielu przestrzeni o różnych zastosowaniach. Może to być zarówno przestrzeń wystawiennicza, reprezentacyjna jak np. hol wejściowy obiektu, czy elewacja zewnętrzna, ale także większa sala konferencyjna, audytoryjna, widowiskowa, czy pomieszczenie kontrolne. Każdy przypadek stawia nieco inne wymagania w zakresie parametrów wyświetlanego obrazu, efektu wizualnego oraz zarządzania obrazem.

    Wciąż dużym powodzeniem cieszą się ekrany typu video wall. Jest to nic innego jak wyświetlacz złożony z monitorów (najczęściej LCD) z ultra-cienkimi ramkami, inaczej nazywanych monitorami bezszwowymi. Aktualnie produkowane są już monitory z ramkami o szerokości poniżej 1mm, co sprawia że pomimo iż łączenia wciąż są widoczne, to wrażenia z oglądania są bardzo dobre. W zależności od potrzeb na ścianie wideo możliwe jest wyświetlenie jednego dużego obrazu lub wielu z różnych źródeł. W przypadku mniejszych ścian często wystarczające jest zastosowanie pojedynczego źródła obrazu jak komputer, czy player oraz zastosowanie połączenia monitorów typu daisy chain. Większe ściany złożone z wielu monitorów, które wymagają wyższych rozdzielczości i dużej swobody w wyświetlaniu kilku obrazów jednocześnie potrzebują zastosowania tzw. kontrolera ściany wideo. Projektując ekrany typu video wall zawsze dążymy do optymalizacji w zależności od typu obiektu oraz potrzeb, zarówno w zakresie parametrów samych monitorów, jak i źródeł oraz przetwarzania sygnału.

    Drugą technologią pozwalającą na stworzenie wielkoformatowego obrazu są ekrany LED. Składają się one z modułów (kabinetów) złożonych z diod elektroluminescencyjnych o niewielkich rozmiarach. Biorąc pod uwagę zalety tego typu ekranów, nie dziwi że zyskują coraz większą popularność i bardzo często zastępują ściany wideo, ale także projekcje. Najistotniejsze zalety w porównaniu z tradycyjnymi monitorami LCD to bez wątpienia wysoka jasność (nie potrzeba dodatkowego podświetlenia, diody same emitują światło), poziom czerni, brak ramek i widocznych podziałów pomiędzy poszczególnymi modułami, bardzo duża swoboda w zakresie formatu i kształtu ekranu, długa żywotność diody (ok. 100 tys. godzin), a także łatwość serwisowania (wystarczy wymienić uszkodzony fragment i zajmuje to kilka minut). Bardzo ważnym aspektem przy doborze ekranu LED jest odpowiedni do instalacji pixel pitch, czyli odległość pomiędzy diodami tego samego koloru. Doboru dokonuje się na podstawie odległość obserwatora od ekranu, a także wyświetlanych treści. Technologia LED, poza typowymi ekranami wielkoformatowymi na płaskich ścianach, pozwala także na uzyskanie mniej powszechnych, ale spektakularnych instalacji. Możliwe jest m.in. wykreowanie obrazu na zakrzywionych powierzchniach. Siatki oraz folie LED dają również możliwość stworzenia transparentnego ekranu, np. na przeszklonej zewnętrznej elewacji obiektu, co daje bardzo efektowny, przyciągający wzrok efekt.

  • Oświetlenie efektowe/sceniczne

    Organizując różnego rodzaju wydarzenia w takich dziedzinach aktywności jak kultura, rozrywka czy duże konferencje, należy szczególną uwagę zwrócić na rozwiązania z zakresu oświetlenia efektowego i scenicznego. Obok kluczowego systemu nagłośnienia, to właśnie oświetlenie w największym stopniu wpływa na subiektywny odbiór spektaklu, koncertu lub prezentacji decydując o ich stronie wizualnej, buduje klimat wydarzenia, współtworzy scenografię, czy nawet bierze udział w akcji, jeśli jest odpowiednio zsynchronizowane z wydarzeniami scenicznymi. Dobrze dobrane i skonfigurowane systemy oświetleniowe pomagają realizować najbardziej kreatywne przedsięwzięcia i nie mogą ograniczać realizatorów, reżyserów czy scenografów. Stojąc przed tego typu wyzwaniami, budując tak zaawansowane systemy, bardzo często musimy pomyśleć jeszcze o scenariuszu, w którym użytkownik potrzebuje wysterować system w sposób prosty, tj. niewymagający obsługi technicznej i nieodciągający jego uwagi od prezentacji. Taki tryb działania doskonale sprawdza się podczas organizacji różnego rodzaju konferencji, gdzie do dyspozycji prelegenta oddajemy panel dotykowy i kilka przycisków uruchamiających uprzednio skonfigurowane przez nas sceny oświetleniowe. Wreszcie mając na uwadze ograniczenia budżetowe lub architektoniczne staramy się planować system przyłączy, krosownic i okablowania nadmiarowego umożliwiający łatwą rozbudowę systemu, oddając w ten sposób użytkownikowi systemy oświetleniowe gotowe na każdy scenariusz.
    Dobrze zaprojektowany i skonfigurowany park oświetleniowy to przede wszystkich rozwiązania różnorodne, energooszczędne i niezawodne. Konfigurując systemy oświetleniowe bazujemy najczęściej na technologii LEDowej, wciąż jednak bardzo chętnie sięgając po lubiane i cenione źródła konwencjonalne. W ramach możliwości sięgamy po urządzenia automatyczne, umożliwiające kreowanie dynamicznych scen świetlnych. Do uzyskania efektów światła w przestrzeni korzystamy z wytwornic mgły typu hazer. Sterowanie oprawami oświetleniowymi odbywa się poprzez protokół DMX 512 generowany z konsolety oświetleniowej (pełna funkcjonalność) oraz z poziomu interfejsów dotykowych/klawiatur systemu zintegrowanego sterowania (wywoływanie gotowych scen

  • Oświetlenie ekspozycyjne

    Szczególnie ważnym elementem wszelkich przestrzeni ekspozycyjnych jest oświetlenie. Podkreśla ono charakter danej przestrzeni, czy elementu wystawienniczego, pozwala wyeksponować dany element/detal, a także wspomaga nawigację w przestrzeni. Odpowiedni projekt oświetlenia ekspozycyjnego to taki, w którym zachowana została równowaga pomiędzy pożądaną atmosferą i charakterem danej przestrzeni, dobrą widocznością/czytelnością, ale także minimalnym wpływem na eksponaty wrażliwe na światło.
    Oprawy na ekspozycji charakteryzują się wysokim współczynnikiem oddawania barw Ra>90, oraz niską tolerancją chromatyczności początkowej MacAdam 2 lub 3. Oprawy oświetleniowe dobierane są w taki sposób aby podkreślić walory architektoniczne przestrzeni wystawienniczej, oraz żeby zaakcentować poszczególne elementy wystawy w sposób zgodny z kompleksową wizją architektoniczną.
    Montaż opraw odbywa się za pomocą szynoprzewodów zwieszanych na linkach stalowych. Tego typu rozwiązanie pozwala na dużą elastyczność pozycjonowania źródeł światła i dopasowywanie do ewentualnych późniejszych zmian na wystawie.
    Sterowanie oświetleniem w przestrzeniach ekspozycyjnych najczęściej realizujemy poprzez protokoły DALI oraz DMX. Daje to dużą elastyczność w sterowaniu poszczególnymi oprawami, a także umożliwia zaprogramowanie dynamicznych scen świetlnych, które mogą być skorelowane z pozostałym wyposażeniem obiektu.

  • Adaptacja akustyczna i izolacyjność pomieszczeń

    Niezależnie od inwestycji, kwestie związane z akustyką i izolacyjnością na obiekcie, stały się jednymi z absolutnie podstawowych do rozważenia w procesie projektowania i realizacji. Sale koncertowe czy kinowe od zawsze wymagały wnętrz o precyzyjnie określonych właściwości akustycznych i odpowiedniej izolacyjności przegród budowlanych. To właśnie w przypadku sal koncertowych czy widowiskowych najczęściej korzystamy z narzędzi do symulowania systemu elektroakustycznego i modelowania akustyki pomieszczeń, gdzie przy pomocy takich narzędzi jak pakiet EASE planujemy rozkład poziomu ciśnienia akustycznego, czas pogłosu, klarowność, zrozumiałość mowy itd. Jednak chcąc zapewnić komfort akustyczny gościom hotelowym, uczestnikom konferencji, zwiedzającym muzea czy pracownikom biurowym, należy zwracać uwagę na kwestie akustyki i izolacyjności w zasadzie w przypadku każdej nowej inwestycji. Rozwój tej dziedziny wiedzy przyspieszyło rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z 14 listopada 2017 r., gdzie powołano normę PN-B-02151-04, która określa warunki pogłosowe we wnętrzach budynków zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej oraz wymagania odnoszące się do zrozumiałości mowy w pomieszczeniach przeznaczonych do komunikacji słownej. W przypadku biurowców proces certyfikacji obiektu w systemach BREEAM i LEED wymusza na projektantach budynkowych uwzględnienie również kwestii związanych z akustyką pomieszczeń i izolacyjnością.
    W zakresie akustyki wnętrz i budowlanej służymy wsparciem na każdym etapie inwestycji, począwszy od pierwszych konsultacji czy pomiarów, przez tworzenie kompleksowych operatów akustycznych i symulacji, kończąc na etapie realizacji, gdzie wdrażamy na obiekcie stosowne rozwiązania wbudowując m.in. materiały kształtujące akustykę wnętrz takie jak okładziny ścienne/sufitowe, panele pochłaniające/rozpraszające itd.

  • Produkcja contentu multimedialnego (aplikacje interaktywne, grafika, animacje, produkcja filmowa) dla wystaw, showroom'ów i centrów nauki i symulacji medycznej

    Wystawa wyposażona nawet w najbardziej efektowną scenografię nie będzie pełna bez odpowiedniego projektu treści. To one są nośnikiem informacji i jeśli wystawa poza wywoływaniem emocji ma również nieść przekaz i pełnić funkcję edukacyjną, to content multimedialny jest bardzo istotnym elementem projektu. Przy ścisłej współpracy z zespołem merytorycznym opracowujemy kompleksowe projekty uwzględniające cały przekrój prezentowanych treści począwszy od grafik i obróbki materiałów filmowych, po animacje, produkcje filmowe, czy aplikacje interaktywne. W zakresie aplikacji korzystamy z najnowszych technologii takich jak Unity, JavaScript, HTML5, PHP, dzięki czemu są one zarówno atrakcyjne wizualnie, jak i stabilne oraz niezawodne. Instalacje interaktywne takie jak kioski multimedialne, czy stoły dotykowe, wyposażone w aplikacje, stanowią ciekawy i intuicyjny interfejs służący pogłębianiu wiedzy na temat ekspozycji. Dbamy o to żeby nasze aplikacje poza dopasowaną do charakteru ekspozycji oprawą wizualną miały jak najbardziej intuicyjną nawigację. W naszych projektach nie zapominamy o mniej typowych aplikacjach, które często zapadają w pamięć na dłużej, także po wyjściu z wystawy. Można tu wymienić choćby instalacje pozwalające na interakcję przy użyciu gestów oraz całego ciała, wirtualną, rozszerzoną, a także mieszaną rzeczywistość, czy prezentacje na systemy holograficzne.

WYKŁAD HYBRYDOWY

Przeczytaj o standardzie
210908_sala wykładowa (KWO)

ĆWICZENIA HYBRYDOWE

Przeczytaj o standardzie
210915_sala ćwiczeniowa

Proces

  1. Doradztwo

    Nasz zespół doradców pomoże Ci znaleźć rozwiązanie odpowiednie dla Twojej uczelni, podpowiadając jak najlepiej przeprowadzić proces przygotowań do inwestycji.

  2. Projektowanie

    Posiadając własne biuro projektowe, jesteśmy w stanie przypisać Twojej inwestycji dedykowaną osobę, której zadaniem będzie przeprowadzenie procesu projektowania w najbardziej efektywny sposób.

  3. Wdrożenie

    Kierownicy kontraktu to doświadczeni specjaliści. Sprawią, że prace będą przebiegały zgodnie z harmonogramem i należytą jakością wykonania.

  4. Utrzymanie i serwis

    Jesteśmy w stanie zapewnić sprawne funkcjonowanie systemu na Twojej uczelni. Nasi pracownicy serwisu przeszli szereg szkoleń, aby szybko diagnozować i naprawiać usterki.

Dodatkowo oferujemy atrakcyjne formy finansowania inwestycji.

Dowiedz się więcej o naszym procesie pracy i finansowaniu.

Zakres naszych prac jest bardzo szeroki, od projektów adaptacji akustycznej po kompleksowe wyposażenie audytoriów, sal wykładowych i sal seminaryjnych w systemy audio i wideo, ustroje akustyczne, systemy wideokonferencyjne, systemy rejestracji wykładów oraz Digital Signage i kończąc na kompleksach studyjnych foto/audio/TV.

Interesuje cię współpraca z nami?

Napisz lub zadzwoń.