Dzień z życia serwisu A+V
2022 | lipiecDzień z życia serwisu A+V
W A+V posiadamy doświadczony zespół inżynierów, którzy czuwają nad poprawnym działaniem systemów audiowizualnych naszych klientów. Dzięki systematycznym szkoleniom i doskonaleniu naszych umiejętności, posiadamy aktualną wiedzę w dziedzinie nowych technologii. Branża audiowizualna to dla nas coś więcej niż obszar, w którym działamy – to realny sposób na przenoszenie użytkowników w rzeczywistość pełną fascynujących dźwięków i obrazów. Wszystkie nasze działania mają jeden główny cel – sprostać potrzebom klientów. Doświadczenie pozwoliło nam wypracować szereg procedur, dzięki którym naprawdę ciężko nas zaskoczyć.
Nasz dział serwisu ma specjalną misję – to właśnie za jego sprawą błyskawicznie usuwamy wszystkie awarie i zapewniamy niezawodność funkcjonowania systemu. Jak wygląda dzień z życia naszych serwisowych superbohaterów?
Inżynier w zespole serwisu rozpoczyna dzień od przeglądu zgłoszeń serwisowych. Jeśli jeden z naszych klientów zgłosi usterkę w ramach SLA, przystępujemy do akcji i uruchamiamy naszą standardową procedurę.
Jak wygląda przebieg zgłoszenia serwisowego i naprawy usterki?
1. Zgłoszenie
Klient może złożyć zgłoszenie serwisowe telefonicznie lub drogą mailową. Inżynier A+V przeprowadza wywiad z klientem i wstępną analizę problemu. Następuje rejestracja zgłoszenia w systemie.
2. Zdalne rozwiązanie problemu
W niektórych przypadkach możliwe jest rozwiązanie problemu zdalnie. Łączymy się z systemem AV klienta poprzez zdalny dostęp lub podajemy mu instrukcje postępowania telefonicznie. W wielu przypadkach jest to najszybszy sposób rozwiązania problemu, który umożliwia przywrócenie pełnej efektywności systemu AV. Efekt? Klient może powrócić do efektywnej pracy i użytkowania systemu.
3. Konsultacja i szukanie rozwiązania
Kiedy usterka okazuje się poważniejsza, dział serwisu naradza się odnośnie tego, jaki będzie najefektywniejszy sposób jej usunięcia. Kierownik działu przydziela inżyniera z najwyższymi kwalifikacjami w danym obszarze i znajomością systemu klienta, który bierze odpowiedzialność za rozwiązanie tego konkretnego zadania.
4. Uszczegółowienie prac
Na tym etapie konsultujemy z klientem to, jakie urządzenia zastępcze posiada klient i jaki sprzęt musimy ze sobą zabrać na serwis. Tworzymy plan prac naprawczych.
5. Wyjazd na obiekt
Serwisant A+V jedzie na obiekt i usuwa usterkę systemu AV. Jeżeli zachodzi taka potrzeba posiłkuje się wsparciem telefonicznym pozostałych inżynierów A+V. W miarę możliwości, zepsute urządzenie zastępowane jest takim samym – sprawnym, a uszkodzone elementy systemu są zabierane do biura A+V w celu naprawy.
6. Naprawa i zwrot sprawnego urządzenia
Po skontaktowaniu się z producentem uszkodzonego sprzętu i jego naprawie, serwisant wraca do klienta i instaluje pierwotne urządzenie.
7. Raportowanie
Wszystkie dane odnośnie awarii oraz przeprowadzonych napraw są wprowadzane do systemu rejestracji zgłoszeń, aby mogły być wykorzystane w przyszłości w celach szkoleniowych dla naszego zespołu oraz przy modernizacji systemów audiowizualnych naszych klientów. Informacja o przebiegu usług serwisowych dociera również do opiekunów klienta, aby Ci w przyszłości znali całą historię systemu. Dzięki temu nie tylko lepiej odpowiedzą na potrzeby użytkowników, ale także podejdą do klientów indywidualnie, przedstawiając im spersonalizowane rozwiązania.
Na cyklicznym spotkaniu zespołu omawiamy wszystkie zadania zaplanowane na następne dni oraz podsumowujemy wykonane wdrożenia i serwisy. Jest to świetna okazja do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, a także szansa na komunikowanie informacji zwrotnej od klienta i do innych zespołów A+V.
Podczas standardowego dnia pracy nie zapominamy o świetnej atmosferze i koleżeńskiej współpracy. Pracownicy mogą zjeść razem posiłek w naszej kuchni albo zagrać mecz w naszym gameroomie.
Dowiedz się więcej na temat usług serwisowych oferowanych przez A+V tutaj.
Więcej o tym, dlaczego warto zainwestować w usługę SLA przeczytasz tutaj.